Kall morgon!

Vilken kylig morgon vi hade. Och gissa vad? VINTERJACKAN åkte på i morse när jag följde stora killen till skolan. Kunde inte nöja mig med att stå och titta på den för den såg så varm och go ut.


Brr....!

Lilla sonen tog ut mig på promenad för han ville cykla. Vilken tur jag har honom för jag kände mig nämligen lite slö och tyckte gott jag kunde stanna inne när det var så kallt.


Det är tydligen jätteroligt att köra i vatten när det isat...

Slutligen kan jag berätta att jag fick ett sms idag....en person jag känner har tvättat undan vinterjackorna och hängt dom på tork utomhus. Men det blev ingen tork - det blev isklumpar av dom istället! :D

Postat av: Mystjejen

Haha...så roligt om smset. Skönt att du fick komm ut lite idag. Kramar o hoppas du haft en fin dag söta

2011-05-03 @ 19:19:17
URL: http://blogg.mystjejen.se
Postat av: Fnulan

Is? Minusgrader? Snö och frysna jackor??? Var bor du? Grönland?

2011-05-03 @ 20:30:44
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fighting Spirits

Jag saknade min vinterjacka igår morses med, men orkade inte ta fram den imed jag tvättat den och lagt undan den för nästa vinter som ahde smygpremiär igår.... ;)



Det sladdar gott när man cyklar på is.. =) Been there done that, se till att de inte cyklar med hög fart på det för cykeln glirde undan en... Och det gör ont, been there done that... =)

2011-05-04 @ 09:51:01
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback