Ingen hejd....

När jag sätter igång med nån stickning eller virkning är det ingen hejd. Då blir det massor. Jag vet att jag är lite knäpp men egentligen förstår inte jag heller varför jag har flera på gång samtidigt.

Ibland lessnar jag och då är det ganska kul att börja med nåt nytt. Eller om det är någon som ska prova en socka så kan man ju påbörja ett annat par under tiden man väntar. Praktiskt eller hur?




Måste erkänna - har en till som inte syns i bild.

Nu ska jag sticka vidare. Sommaren är snart här och svetten lackar!! ;-)



Postat av: Fnulan

Hummmm raggsockar.... hummmm.......

2011-04-28 @ 23:00:55
URL: http://fnulan.se
Postat av: Mystjejen

Så mysiga myssockor, hade passat hemma hos mystjejen;) så duktig du är kramar söta <3

2011-04-28 @ 23:07:13
URL: http://Blogg.mystjejen.se
Postat av: Åse

är vi släkt, eller? jag är precis likadan....lessnar snabbt....

2011-04-28 @ 23:15:35
Postat av: Ann-Helen Falegren

Åhh du är så duktig,, o jag bara älskar dina sockar,, de gör resten av min familj oxå ! :) Men i morgon ska jag äntligen ta mig till dig. Nu har jag stressa färdigt för denna vecka.

2011-04-29 @ 00:03:25
Postat av: Fighting Spirits

Hahhahaa, det var inte en socka du hade på g där.. Men tror att ägarna till de paren blir glada sedan när de är färdiga, fins inget bättre än hemmagjorda raggisar.. =)

2011-04-29 @ 08:02:12
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här<3:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback